Postere. Lucrări colective realizate în echipă. Planificarea graică a proiectelor.

29.04.2014
Mediu de viață







20.02.2015








28.03.2014
INTERVIUL














































31.01.2014
Lucrul cu textul
aceste expresii ne va ajuta să relatăm conținutul corect și literar.




22.01.2014
Lectura și povestirea poveștii ursului cafeniu.
copiii împreună cu educatorul au explicat expresiile de cuvinte:  ași lua tălpășița, batjocotă, mîhnit, lespede, sloi de gheață. După lectura poveștii, copiii au selectat imaginuile și le-au aranjat în ordinea evenimentelor din poveste. 


am determinat morala poveștii: 
Că nu haina ci fapta e importantă. Împreună cu copii am recitat versurile de sfîrșit: 
Crezi că-mi pasă că te știu
Negru, alb sau cafeniu
Inima să-ți fie dreaptă
Eu te judec după faptă.


după povestirea secvențială am completat fiecare imagine cu idei esențiale.



Mesajul primit de la Figurino, a oferit posibilitatea copiilor să creeze numele orașului de unde vine acest personaj. Răspunsurile fiind:
din orașul Figurilor
din orașul Figurilor geometrice
din orașul geometriei
și totodată să numească diferite figuri geometrice pe care le/au descoperit pe chipul lui Figurino.
figură geometrică nou aflată a fost: TRAPEZUL. Această figură geometrică a fost descoperită în redarea gulerului lui Figurino.
Apoi copiii au scris cu sunete vocale și consoane, numele altor figuri geometrice.


"Pădurea de coniferi"







Acest mesaj ne-a oferit posibilitatea să descoperim numele unui arbore foios mult îndrăgit de copii fiindcă creşte chiar la terenul de joacă.





30.10.2013
Astăzi am fost puşi la încercare. Mesajul zilei a avut drept scop de a determina  cunoştinţele copiilor acumulate în urma proiectului: Bogăţiile Toamnei.
aşa arăta MESAJUL la început.
 Deacum am reuşit să completăm cu noţiuni sau calificativele necesare.


16.11.13
Am pregătit un REBUS pe care copiii împreună cu educatorul la rezolvat cu mare pasiune. 
Cuvîntul descoperit a fost VIETUITOARE. 

12.11.2013
 Lucru foarte important
analiza sonoră a cuvîntului
















01.10.2013
Copiii au avut de găsit calea corectă spre fructieră. Fructele au nevoie de ajutor, noi le-am ajutat să treacă prin labirint cu uişurinţă, ajungîndla fructieră, apoi am haşurat fructele şi fructiera. Această sarcină de lucru ajută copiii să se orienteze pe foaia de hîrtie, să demonstreze iniţiativă în soluţionarea unei situaţii.
 1 octombrie, 2013
Acest poster a fost realizat de: Daniela, Francesca, Iuliana, Dan M., Mihai, Anişoara, Daniel.
Sarcina  de lucru fiind: să aranjeze personajele conform evenimentelor din povestea "Ridichea",
să numere personajele şi să deseneze tot atîtea cerculeţe;
să încercuiască acele personaje denumirea cărora conţine 3 silabe,
să reprezinte grafic cuvîntul despărţit în silabe.



Postere afişate la tema: Vitamine, Vitamine pe panoul de lucrări colective.


Copiii au fost repartizaţi în 3 echipe. 
Fiecare echipă a cercetat fructele şi legumele bogate în vitaminele A; C; P. 
în concluzie am înţeles că vitamine şi minerale le luăm din livadă , grădină, vii.



Copiii au lucrat în perechi. 
Fiecare pereche aveau de haşurat pomul şi de desenat atîtea mere în el cît indică cifra.



Andreea Ciobanu,Monica Erhan, Emilia Rusu admiră frumuseţea realizării lor.

Copiii au pictat coşul cu guaş după conturul creionului,astfel antrenîndu-se în lăsarea pensulărilor groase şi subţiri. Apoi fiecare au desenat cu creioane fructul sau leguma favorită: au decupato şi au aplicat-o în coş. Prin această activitate copiii au dat dovadă de acurateţe,asiduitate de a duce lucrul pînă la sfîrşit., au redat cu creionul forme diferite şi au decupat străduindu-se să "meargă" pe conturul acestora.





"Din tainele naturii"


Prietenia 

"Primăvara în culoare vine pentru fiecare"