Progresele noastre

10.05.2015
pentru a crea o buna dispozitie colegilor, un grup de copii au hotarit sa formeze o trupa de instrumentisti in frunte cu o solista. Toti ceilalți sunt spectatori.



 Ieprașul de Paști ascultă scuzele copiiilor adresate celor apropiati in prag de sarbatoare.

















20.02.2015
PROGRESELE NOASTRE ÎN CREAREA EXERCIŢIILOR MATEMATICE ÎN BAZA PROBLEMEI ILUSTRATE












20.11.14

















13 martie, 2014
În urma familiarizării copiilor cu conținutul Legendei Mărțișorului, am povestit-o cu ajutorul imaginilor. Am descris momentele ce ne-a impresionat mai mult, momentele ce ne-a făcut curioși.

 Apoi fiind repartizați în grupuri mici, au comunicat și au redat prin culori secvența ce ia impresionat cel mai mult.


Rezultatul muncii, prezint mai jos:













13.02.2014
Creativitate în construire și asortare a culorilor, amplasarea.

 Oferirea complimentelor și exteriorizarea trăirilor emoționale.







 colaborarea în realizarea sarcinii de lucru. Îndeplinirea etapelor corespunzător algoritmului propus.








23.01.2014
facem progrese la comunicare între fetițe și băieți. În poză e redat ajutorul lui Gabi la rugămintea Evei să-i aranjeze agrafa. Gabi a reacționat foarte pozitiv și îndată a acționat.
La cîteva încercăr a determinat că nu-i reușește, dar Mihai fiind în apropiere și-a propus ajutorul lui. Acest lucru m-a frapat  mult. Acum pot spune că  suntem un colectiv cu suflet.

 Știm deacum cum să ne prezentăm rezultatul final.
 Progrese mari în modelarea corpurilor: animale, păsări.
 Ne reușește să decupăm cu foarfecele și apoi să le aplicăm, asamblîndu-le.
 Lucrăm desinestătător la realizarea sarcinilor de lucru.
 Ne impunem voluntar să ducem lucrul la bun sfîrșit.
 Evaluarea proiectului prin tehnica”Reportajul”, expunem la microfonul de gheață cele descoperite în derularea proiectului ”Călătorii la poli”



Băieții din grupa noastră s-au arătat a fi adevărați cavaleri. Am fost parteneri în dans, la matineul de primăvară  la fetele din grupa nr.12 ”Stejăreii”








27.12.13
Copiii trebuia să urmărească calea liberă pentru a trasa drumul corect din labirint.;
să alcătuiască 3 propoziții cu cuvîntul BRAD

Să unească punctele/numerele în ordine crescătoare
să coloreze Omul de Zăpadă;
să alcătuiască propoziții cu cuvîntul OMUL DE ZĂPADĂ

Să alcătuiască silabe/ cuvinte cu ajutorul literelor din interior


să deseneze pe brad: 6 lumînări, 5 globulețe, 4 cadouri sub brad, 2 betele, 1 stea;
să coloreze primul, al treilea, al cicilea brad;
să încercuiască prima, a patra și ultima steluță;
să coloreze al patrulea și ultimul globuleț;


să ajute pe Moș Crăciun să ajungă la reni;
să coloreze drumul corect;
să alcătuiască propoziții cu cuvintele MOȘ CRĂCIUN


 să găsească 5 deosebiri și să le completeze prin desenare.









09.12.2013
Astăzi copiii au lucrat în echipă, unde au discutat despre modalitățile de schimbul de mărfuri, așa numitul TROC.
Am ajuns la această modalitate în urma situațiilor create.
Copiii au fost numiți fermieri,  I echipă  se ocupau de creșterea animalelor;
II echipă - de cultivarea legumelor;
III - de cultivarea fructelor;
IV - creșterea peștilor.
Sarcina de lucru a fost următoarea:
Fiecare echipă se ocupă de această îndeletnicire fără să cunoacă alta., nu existau bani și nici magazine. Cum ar putea să procedeze fiecare din ei ca să poată beneficia de toate, căci se săturase de una și aceeaș.
După discuția în echipă:




Au oferit următoarele răspunsuri:
Vom construi un transport din lemn și vom merge în orașul vecin și vom încerca să facem schim de marfă.
apoi copiilor li s-a explicat noțiunea de TROC.

10.10.2013
Subiectul zilei: "Ploaia cade pic-pic-pic!"
În cadrul acestei activităţi copiii au fost familiarizaţi cu fenomenul acesta şi cum are loc el. Pe  fiecare nor care participă la crearea picăturilor de ploaie au fost prezente litere.
 Pe norul RECE litera M şi pe cel CALD literele vocale.
sunetul şi litera [M] a fos depredare.
Toate literele pe care le-am învăţat, stau pe norul cu curenţi de aer calzi.

 prin linii a fost trasat drumul consoanei către vocală, şi...silaba ce obţinem.


 Toţi copiii ce au realizat sarcina:
formarea silabelor cu ajutorul consoanei M şi a celor 7 vocale.

La centrul ŞTIINŢĂ,
copiii au avut de  aplicat atîtea frunze pe rămurică cît indică cifra.
- de numărat picăturile de ploaie şi în căsuţa fiecărui nouraş să  scrie cifra corespunzătoare.

 prezentarea celor realizate la centru.

12.11.2013
Deacum posedăm mai multe cunoştinţe şi ne reuşeşte prezentarea celor realizate la centre.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu