GIMNASTICA MATINALĂ
organizată şi desfăşurată în totalitate de copiii din grupă
Acest lucru se întîmplă numai după o exersare deplină. Organizarea şi desfăşurarea programului de zi sistematic face ca unele momente să se automatizeze. Iată şi exemplu.....Cubul e transmis din mînă în mînă rostind poezia:
Cubuşorul fermecat
Peste luncă aruncat
Şi la cine nimereşte
O faţetă potriveşte.
La acel copil unde se sfîrşesc versurile aruncă cubul, iar faţeta ce reprezintă una din dispoziţiile reprezentate, e argumentată cu o întîmplare din viaţa copilului unde a trăit acest sentiment.
argumentările ascultate au fost:
sentiment de fericire: atunci cind mama s-a întors mai devreme de la servici şi a stat cu mine;
atunci cind tata s-a întors din deplasare;
atunci cînd tata s-a întors de peste hotare;
îngîndurat: atunci cînd am pregătit o surpriză pentru părinţi şi nu ştiam dacă o să le placă.
frică: cînd am mers în subsol şi am văzut taracani;
atunci cînd tata m-a dat dea susul în jos;
atunci cînd tata m-a lăsat singură în maşină;
atunci cînd mi s-a făcut surpriză de ziua mea de naştere şi cineva a îmbrăcat o mască straşnică;
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu